1. Joyce Member

Probleem met nieuwe website

Topic geplaatst op: 11-01-2017 om 21:01

Ik heb gisteren een domeinnaam (www.stichtingherplaatsingkeeshonden.nl) en hostingpakket aangevraagd, nu heb ik in DirectAdmin geprobeerd om Wordpress te installeren en hij geeft ook aan dat dit werkt, alleen wanneer ik vervolgens naar mijn website ga wordt de website niet gevonden? Wat doe ik verkeerd.

Ik heb de nameservers ingesteld en zodra ik bij het overzicht van mijn domeinen op de website van Versio het wil koppelen aan de webhosting krijg ik deze melding: "De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het kan enkele minuten duren voordat deze nameserver wijziging verwerkt is."

Dit is dus ook al gelukt..wat doe ik dan verkeerd?

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2017 om 21:57

Het koppelen van uw domeinnaam aan het hosting pakket is gelukt. Dat is allemaal goed gegaan. Indien u dat vandaag heeft gekoppeld duurt het maximaal 4 tot 24 uur voordat het domein overal op internet functioneert in verband met de DNS update.

Heb alle instellingen nagekeken en het domein moet ook voor u straks bereikbaar zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joyce Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2017 om 16:29

Je hebt gelijk! Het werkt nu :)

4. Redgy Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2017 om 13:42

Ik heb datzelfde probleem
    Ik heb www.aardlekschakelaar.xyz bij jullue gekocht maar ik krijg hem maar niet bereikbaar.
    Help aub

5. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-01-2017 om 13:49

U dient het domein te koppelen aan uw pakket:

https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe_koppel_ik_een_domeinnaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account?search=koppelen