1. Jeroen Langendam Member

CRM pakket via Installatron

Topic geplaatst op: 06-01-2017 om 19:56

Beste mensen,

ik heb een paar websites die aardig lopen. Voor elk van de website zijn wel een paar partners waarmee we leuke dingen doen. De sites hebben elk zo hun niche, dus een partner die voor de een wel relevant is, is dat voor de ander niet.
    Op andere dingen is het juist zinvol om het op een overkoepelend niveau te doen (bijvoorbeeld de verkoop van advertenties e.d.).

Momenteel doe ik het allemaal hapsnap. De belangrijkste gegevensbron is Outlook, aangevuld met af en toe een Google doc of iets dergelijks.

Dat kan dus niet meer.

Daarom ben ik aan het kijken naar een CRM systeem, waar Versio er tot mijn vreugde best veel van in de aanbieding heeft. Maar, ik ben er nog geen tegengekomen die aan alle eisen voldoet: In het ideale geval zou ik per website mensen toegang kunnen geven, waarbij deze mensen dus ook alleen toegang hebben tot de informatie behorende bij die website (of enkele websites, dat wil ik in kunnen stellen.

Daarnaast vind ik het belangrijk dat er, behalve de gebruikelijke salesfunnel, ook plek is om aantekeningen te maken over samenwerkingsprojecten met derden.

Kan een van de systemen dit?

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.