1. Sander De Brouwer Member

Cloudbox

Topic geplaatst op: 03-01-2017 om 17:43

beste,
    Ik ben volledig nieuw in het server/ cloudbox gegeven. Ik ben een volledige leek die erin geslaagd is een website on-line te krijgen.
    ik heb me via versio een cloudbox aangeschaft om mijn website op te draaien. Nu ben ik opzoek naar bijkomende informatie en leerstof over VPS. Kan iemand me enkele links geven over de zaken die ik MOET weten als ik een cloudbox heb? Wat met beveiliging, beheer, updates, etc.

alvast bedankt

Groet

Sander

2. John Vd Burg Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2017 om 17:06

Om te beginnen zeker een firewall installeren CSF Firewall.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. John Joghems Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2017 om 10:56

CloudBox is een Onapp.com product. Via Google kom je vast veel info tegen.

4. jordivn Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2017 om 21:48

Kan je aangeven welke OS je hebt draaien? en met of zonder directadmin?
    Je beveiligingen en informatie zijn hier namelijk van afhankelijk.

Jordi

5. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2017 om 22:45

Jordi ik wil ook VPS nemen maar ik twijfel aan om pakket 1 te nemen want dat kan minder snel werken dan reseller wat ik heb. Wat moet ik weten als ik toch VPS met directadmin + CentOS neem? Alle servers waren nog plat dus webhost en reseller gaan over naar betere server ruimtes met ssd erin, verder blijft VPS zoals Hoe het nu is of dat wel zin heeft dat weet ik niet want stroomstoring geen was minimaal 3 uur.

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 10:25

@Mail Gmail Indien uw websites geen zware websites zijn zal ons nieuw server platform mogelijk een goede oplossing zijn. Een Cloudbox dient u zelf te installeren en te onderhouden, tenzij u een support plan bij ons afneemt. Enige kennis van Linux is vereist voor een Cloudbox.

7. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2017 om 16:20