1. Francois Tanis Member

    Mail ontvangen niet mogelijk

    Topic geplaatst op: 01-01-2017 om 21:30

    Hallo Versio support.

    Ik heb al jarenlang een webhosting account bij jullie. Altijd naar grote tevredenheid.

    Nu zag ik dat het sinds vrijdag niet meer mogelijk is om mail te ontvangen, de verzender ontvangt ook een NDR rapport.
    Er is niets gewijzigd en alle MX-records staan ook goed. Hebben jullie enig idee waar dit vandaan kan komen?

    PS.: de snelheid is de laatste maanden ook wel erg bedroevend, heeft dit een oorzaak?

  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-01-2017 om 21:41

    Hallo, uw hosting pakket is over de disk quota heen: Disk Space (MB) 1717.1/ 1500 MB.
    U kunt ruimte vrijmaken of upgraden naar een hoger pakket: U kunt het hosting pakket upgraden via het Versio klantenpaneel via Mijn Producten -> Webhosting en/of Reseller hosting -> overzicht -> klik op vergrootglas voor pakket -> Pakket -> upgraden.

    Momenteel is er geen load op deze server. Het is wel zo dat een Starter NL pakket trager kan laden voor bepaalde scripts.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Ruben Van Beurden Member
    Reactie geplaatst op: 01-01-2017 om 23:21

    Ik heb vandaag hetzelfde probleem, maar wel voldoende disk space volgens direct admin. Inkomend niet meer mogelijk, zelfs niet via webmail.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Francois Tanis Member
    Reactie geplaatst op: 01-01-2017 om 23:46

    In directadmin heb ik ook nog steeds genoeg ruimte.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 12:55

    @Ruben

    Mocht u het probleem niet kunnen verhelpen dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk om dit even na te laten kijken. Het is zo helaas niet te beoordelen wat de oorzaak hiervan kan zijn.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Ruben Van Beurden Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 13:32

    Gisteren e-mail gestuurd :-)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 15:13

    Bedankt, wij pakken het snel op :)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Hans Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 16:07

    Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem. Ik was idd over de diskapace limiet, maar heb ruimte vrij gemaakt en nu is er diskspace genoeg, maar de website geeft aan, dat mijn domein suspended is. Kan dat weer toegankelijk gemaakt worden? Mijn website is uit de lucht, maar mijn emailaccount kan ik ook niet meer lezen.
    Dank voor uw hulp.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 16:12

    Mag ik uw directadmin username?

    Bij voorbaat dank.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Hans Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 16:59

    Hansvmb76

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 17:03

    Ik heb uw pakket weer geactiveerd, de websites moeten weer laden.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Hans Van Berkel Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 17:14

    Is inderdaad gebeurd. De emails zijn nog niet ontvangen, maar er wordt niet steeds opnieuw naar een wachtoord gevraagd. Dus lijkt wel goed te zijn.
    Dank je wel.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 17:17

    Geen dank, graag gedaab. Het mailverkeer moet zo ook weer werken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Henk Theulings Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2017 om 20:19

    Hoi, ik heb bij jullie het webhosting pakket wpDouble NL en daar diverse websites gebouwd met wordpress,Nu wil ik nog 2 of 3 domeinnamen toevoenen met de nodige websites daarbij maar heeft het nu zin om bij Versio de sitebuilder te gebruiken als ik toch nog meer dan voldoende ruimte heb in mijn hosting pakket of kan ik beter verder gaan met waar ik mee bezig was, gewoon met wordpress, vr gr henk

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 15:22

    Hallo,

    ik raad u aan de domeinen gewoon te koppelen aan uw hostingpakket, dan kunt u de nieuwe websites ook bouwen in wordpress.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Gerke Hofstra Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 15:45

    Sinds gisteravond ontvang ik ook geen mail meer. Vanmorgen is een ticket aangemaakt.Maar daar is nog niet op gereageerd? Toch zou ik dat zeer op prijs stellen als we het vandaag nog zouden kunnen oplossen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 16:09

    Wij behandelen tickets binnen 24 uur. U heeft vandaag nog antwoord.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  18. Brigitte Sonneveld Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 17:27

    Beste Justin,

    Wij kunnen geen mail meer versturen en krijgen de volgende melding op reseller yndenmz81:

    -------- start melding --------

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    *@gmail.com
    host 159.253.1.250 [159.253.1.250]
    SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<*@*.com> SIZE=1710:
    550 message submission is for authorised users only!
    Reporting-MTA: dns; vserver81.axc.nl

    Action: failed
    Final-Recipient: rfc822;*@gmail.com
    Status: 5.0.0
    Remote-MTA: dns; 159.253.1.250
    Diagnostic-Code: smtp; 550 message submission is for authorised users only!

    -------- einde melding --------

    Wat is er aan de hand bij jullie? Tickets worden niet beantwoord en de storingslijn valt iedere keer weg...

    Vond u dit antwoord nuttig?

  19. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 17:39

    De systeembeheerder is reeds op de hoogte van dit probleem, het wordt zo spoedig mogelijk verholpen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  20. Brigitte Sonneveld Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 17:44

    Hallo Justin,

    Dank voor je reactie, maar waarom wordt hierover niet gecommuniceerd?
    We proberen al de gehele dag contact met jullie te krijgen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  21. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2017 om 17:48

    De systeembeheerder is er al een tijd mee bezig, maar wij zijn uw ticket nog niet tegengekomen. Wij waren al op de hoogte van het probleem voor u het ticket aanmaakte.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  22. Tom Barbe Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2017 om 13:31

    Beste,

    Problemen met mail blijven precies maar?! mails versturen en ontvangen is erg moeilijk?

    Is hier een oplossing voor?

    Mvg

    Tom

    Vond u dit antwoord nuttig?

  23. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-01-2017 om 13:36

    @Tom er zijn geen storingen bekend bij ons. Kun je een ticket aanmaken via het klanten paneel hiervoor. Vermeld daarbij ook de domeinnaam en directadmin gebruikersnaam waar je de problemen op ervaart.

    Vond u dit antwoord nuttig?