1. Andre De Vlugt Member

Externe mail instellen.

Topic geplaatst op: 29-12-2016 om 21:01

Ik heb een e-mail adres gemaakt in directadmin. Nu heb ik voor 1 van de domeinnamen het spamfilter van versio aangezet. (en afgerekend) Is dit zoveel veiliger dan dit filter weer uit te zetten? Of kan iemand mij zeggen waar ik de gegevens van mijn e-mail provider kan vinden. Ik lees dat ik die ontvangen zou moeten hebben van de e-mail server. Ik begrijp alleen uit de uitleg WAAR ik bepaalde zaken moet invullen maar niet waar ik die gegevens vind.

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 02:22

Je dient enkel het MX DNS record te wijzigen naar het gene dat is aangegeven bij het aanzetten van het spamfilter. Het DNS record mail.<uwdomein>.<tld> moet blijven bestaan omdat hier het spamfilter de mail naar toe gaat sturen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Pieter Astro Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 13:05

Wij krijgen al een tijdje: Mail delivery failed: returning message to sender

Wat gaat er fout?

H.G. Marc.

4. Pieter Astro Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 13:06

Waar kan ik het telefoonnummer vinden van Versio?

Met de forum kom ik er niet.

HELP.

5. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 13:42

Wij hebben geen telefonische helpdesk. U kunt hiervoor een ticket aanmaken via het klanten paneel dan kunnen wij het voor u nakijken.

6. Andre De Vlugt Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 15:48

Aan Wesley. Omdat ik geen mail kon ontvangen heb ik toevallig vlak voor jou reactie ALLES weer uitgezet. het spamfilter gaf de melding dat de hele installatie verwijdert werd en ik kreeg mijn centjes terug. (netjes dat zeker) Ik heb bij directadmin bij de mx setting het vinkje weer aangevinkt. Ik kon toen echter wel versturen maar nog niet ontvangen. Later op de avond kon ik wel ontvangen.
    Ik heb inderdaad iets zien staan dat ik een bepaalde regel ERGENS moest veranderen. Het probleem is WAAR. Ik heb een middag lang de faqs gelezen en er zijn diverse manieren voor. Nogmaals geef ik extra aan dat DNS beheer voor dat domein naam niet aanstaat omdat ik mijn website niet kan bereiken als ik fouten maak. (dus durf ik dat nog niet) Jullie leggen uit hoe je iets aanzet maar niet wat het is, wat er gebeurd, of dat ik het überhaupt nodig heb.. Nu weet ik inmiddels dat het een soort telefoonboek is om een adres te vinden.

7. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 15:54

Hallo Andre,

Heeft u het betreffende ticketnummer? Dan geef ik het door aan Wesley..

Bij voorbaat dank.

8. Andre De Vlugt Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 18:04

Reactie op Justin.
    Antwoord op uw ticket #213893 (of / en)
    Antwoord op uw ticket #213908

9. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2016 om 18:16

Op welk van deze tickets heeft uw aanvulling betrekking? Dan voeg ik het toe aan het ticket.

Bij voorbaat dank.