1. Hans Van Der Linde Member

Afrekenproces webhosting lukt niet

Topic geplaatst op: 27-12-2016 om 21:39

Ik probeer een webhosting pakket + domeinnaam te bestellen. Echter aan het einde van het bestelproces waar je naar winkelwagen gaat krijg ik een blanco scherm. Geprobeerd op verschillende browsers maar het wil niet lukken. Graag zsm een oplossing voor dit probleem.

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-12-2016 om 11:16

We hebben hier geen andere klachten over ontvangen. Bij welke betaalmethode krijgt u dat?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Hans Van Der Linde Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2016 om 19:44

Ik snap er niets van. Met mijn standaard account lukt het wel om zaken te bestellen. Maar ik moest een apart account aanmaken voor een klant en het lukt gewoon niet. Ik krijg de betaalmethodes niet eens te zien, winkelwagen is een blanco pagina. Ik als alternatief nog een account aangemaakt met een e-mail adres maar ook met die account lukt het niet.

Graag met spoed een oplossing voor dit probleem aangezien de verhuizing voor het nieuwe jaar plaats moet vinden.

4. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-12-2016 om 19:48

Kunt u eens een screenshot toesturen van de 'blanco' pagina? Dan kijken wij het voor u na.

Bij voorbaat dank.

5. Hans Van Der Linde Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2016 om 19:54

Het is mij nu inmiddels gelukt, door middels een omweg tijdens het bestelproces de DNS gegevens apart voor elk domein op te geven. Het lijkt erop dat er een fout ontstond omdat het paspoort/ID nummer niet was ingevuld voor het bestelproces (het ging om .nu domeinen) ook heb ik het voor elkaar gekregen om hetzelfde domein 2 keer in de winkelwagen gelijktijdig af te rekenen. Er lijkt daar toch iets fout te gaan.

Aan de blanco pagina valt niet veel te zien, het adres in de balk eindigt op /winkelwagen voor de rest blijft de pagina/browser geheel wit. Geen foutmelding/geen opmaak, helemaal niets.

6. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-12-2016 om 20:21

Goed om te horen, bedankt voor de notificatie. Ik geef het door als feedback, misschien kunnen wij in plaats van de blanco pagina een foutmelding weergeven.