1. Gilles B Member

Spam

Topic geplaatst op: 24-12-2016 om 03:53

Sinds ik een .com domein heb geregistreerd bij Versio worden mijn gegevens met zo ongeveer elke webdesigner gedeeld; spam to the max.

Dus: Hoe garanderen jullie mijn privacy en voorkomen jullie dat ik op mijn prive mailadres meer dan 20 mails per dag krijg met enkel spam.

Vooralsnog is de privacy 0,0 en de spam maximaal. Bedankt Versio!

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-12-2016 om 14:19

Hallo, bij het registreren van een domein komt standaard uw domein houder info in de WHOIS database te staan. U kunt ook kiezen voor anonieme registratie in de houder lijst zodat uw gegevens niet in de WHOIS database komen te staan. Via het klantenpaneel kunt u het domein alsnog wijzigen van houder en kiezen voor "Anoniem".

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Borissimo Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2017 om 02:05

Beste Fabien,

Heeft deze oplossing ook nog zin als je al een hele tijd het gewoon op de houder hebt staan?

grt Boris

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-02-2017 om 05:40

@Borissimo Dat kan altijd handig zijn om te voorkomen dat uw adres nog wordt opgepikt door nieuwe partijen die spam willen versturen. Indien er reeds veel spam toekomt op het adres kunt u proberen om deze te filteren via SpamAssassin/SPAM filters in DirectAdmin of via onze meer geavanceerde filter van SpamExperts: https://www.versio.nl/nieuws/spamexperts-spamfilter-en-email-beheer-nu-beschikbaar-in-klantenpaneel-298