1. Dennis Piso Member

Php.ini in een cloudbox omgeving

Topic geplaatst op: 21-12-2016 om 17:44

Goedendag,

Ik heb een Wordpress website geinstalleerd met een bepaald thema, waarbij mij een aantal dingen verzocht wordt. Zoals het vergroten van het beschikbare geheugen wat reeds gelukt is.

Maar er staan nog drie dingen open:

1. Maximum Execution Time: 30 seconds, max_execution_time should be at least 60 seconds.
    2. Maximum Input Vars: 1000, max_input_vars should be at least 4000.
    3. Menu Item Post variable count on last save: 65, Approximate remaining menu items: 66

Voor het tweede punt wordt aangegeven dat ik dit in .htaccess een stukje code moet plaatsen. Dit heb ik geprobeerd, maar het lijkt dan nog niet te werken. Een andere suggestie is om het in php.ini te plaatsen. Ik gebruik deze template voor veel verschillende websites op mijn cloudboxen dus doe het liever in een keer aanpassen voor alle andere sites dan dat ik het iedere keer per site moet wijzigen.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier advies kan geven! Alvast bedankt.

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-12-2016 om 20:51

Indien u gebruik maakt van Directadmin op uw Cloudbox dan kunt u op het Admin account onder de Admin level naar de File manager gaan en daar de php.ini wijzigen. Nadien dient u onder 'Service monitor' op het admin level de httpd te herstarten om de nieuwe configuraties te laden.

Als u de PHP.ini aanpast dan gelden deze waardes voor de gehele server. Let dus goed op wat u instelt.

Vond u dit antwoord nuttig?