1. Damon Doornekamp Member

Hosting pakketten icm webwinkelsystemen

Topic geplaatst op: 11-12-2016 om 21:15

Op het moment zit ik bij het simpelste en goedkoopste hosting pakket, vooral om een begin te maken en kijken of het bevalt.

Hier heb ik op het moment 1 OpenCart webwinkel op lopen, deze loopt niet altijd even soepel. Het is dus de bedoeling om mijn hosting pakket te gaan upgraden, nu het allemaal serieuzer wordt.
    In de toekomst wil ik graag nog 1 extra webwinkel op het hosting pakket gaan zetten, nog niet bekend of dit nog een OpenCart winkel wordt, of dat ik overstap naar Magento.

Zou een upgrade naar een groter pakket (GrootNL of ExpertNL) al voldoende verschil maken in snelheid e.d.?
    Of zou ik dan beter de overstap kunnen maken naar een speciale Magento server? En als we dat zouden doen, zou hier een OpenCart webwinkel dan ook nog goed op draaien?

Alvast bedankt.

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-12-2016 om 10:17

Voor verbetering in snelheid moet je daarvoor kiezen voor de geoptimaliseerde pakketten. Indien Opencart Memcache ondersteuning heeft kun je het beste kiezen voor het Magento pakket welke als enige memcache ondersteuning heeft.

Vond u dit antwoord nuttig?