1. Glenn Vandecasteele Member

Sitebuilder versie 8

Topic geplaatst op: 07-12-2016 om 22:58

Waar vind ik de upgrade naar versie 8 terug? Niet te vinden in mijn huidige editor (V 7.97).

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-12-2016 om 23:47

Doorgaans vindt u de upgrade knop naar de V8 backend nadat u bent ingelogd op de sitebuilder, vervolgens heeft geklikt op "bewerk domein.nl" De upgrade knop moet dan in beeld komen.

Indien deze niet in beeld komt dan kan het zijn dat u gebruik maakt van menukaarten. Deze worden niet in de V8 versie ondersteund, deze zou u dan zover mogelijk weg moeten halen en nadien uit en opnieuw inloggen.

Mocht de upgrade knop nadien nog niet verschijnen dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk per ticket of chat zodat we dit voor u manueel kunnen oplossen waarna de upgrade knop zichtbaar zal zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Caroline Kraaijeveld Member
    Reactie geplaatst op: 12-12-2016 om 22:28

Ook als ik deze instructies volg, kan ik de upgrade-knop niet vinden.

4. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-12-2016 om 22:50

Zoals aangegeven in mijn vorige reactie kunt u in dat geval contact opnemen met onze helpdesk via chat of ticket, andere forum gebruikers kunnen u hiermee helaas niet verder helpen. Onze technische medewerkers zullen het dan voor u nakijken en oplossen.

Een ticket kunt u aanmaken via:
    https://www.versio.nl/helpdesk

Vul een korte vraag in, bijvoorbeeld Hoe werkt Sitebuilder upgrade?
    Klik op zoeken
    Rechts van de mogelijke oplossingen kunt u klikken op 'Helpdesk ticket'

Omschrijf duidelijk om welk domein het gaat en dan zal het spoedig worden nagekeken.