1. display Member

Joomla contact formulier

Topic geplaatst op: 28-02-2012 om 17:36

Ik heb een website gemaakt via de reseller hosting.Joomla 2.51 geinstalleerd en na een beetje moeite draaide het. Echter als ik een contact pagina maak en wil een mail versturen dan krijg ik een error.

Het volgende:
    Ongeldig adres:
    Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /home/*********/domains/prhendrikstraat.nl/public_html/components/com_contact/controllers/contact.php on line 114.
    ****** neergezet i.v.m. beveiliging voor mezelf

Nu heb ik even gekeken wat er staat nou dat is het volgende:

// Redirect if it is set in the parameters, otherwise redirect back to where we came from
    if ($contact->params->get('redirect')) {
    $this->setRedirect($contact->params->get('redirect'), $msg);
    } else {
    $this->setRedirect(JRoute::_('index.php?option=com_contact&view=contact&id='.$stub, false), $msg);
    }

return true;
    }

Zelf heb ik er geen verstand van maar bij mijn vorige host had ik hier geen problemen mee, weet iemand soms een oplossing

Bedankt

2. gomac Member
    Reactie geplaatst op: 29-02-2012 om 10:59

Als dit de back-up is van de website die zo bij de vorige host heeft gelopen heb je kans dat het pad ergens verkeerd staat gemeld (dus het pad staat dan nog zoals dat moest zijn bij je oude host) De oplossing is de plugin deleten en opnieuw aanmaken, dan zou hij het weer goed moeten doen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. display Member
    Reactie geplaatst op: 16-03-2012 om 17:13

IK heb het opgelost door een ander contact formulier te nemen.
    Bedankt

4. wouter1987 Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2012 om 20:17

Beste Display, Had je wellicht een contact formulier genomen die niet geschikt is voor Joomla 2.2.X?