1. Jan Pollet Member

Mail & Spam - optie

Topic geplaatst op: 28-11-2016 om 20:45

Beste, ik heb een domeinnaam bij jullie, en ben van plan om in de erg nabije toekomst een nieuwe domeinnaam bij te nemen. Ik heb dan wel zeker een mailoplossing nodig. De hosting gebeurt intern, op mijn eigen servertje, maar mijn ISP blokkeert poort 25.

Wat houdt de optie Mail & Spam in? Is dit een mailoplossing waarbij mails doorgestuurd kunnen worden naar een ander e-mailadres? Of kan je enkel webmail bekijken?

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2016 om 01:28

Bij het gebruik van een Mail en Spam pakket kunt u zowel mailaccounts als forwarders/doorstuur adressen aanmaken. Hier zit geen limiet aan het aantal adressen.

U kunt de mail zowel via de webmail benaderen alsook instellen in uw mailprogramma. Bij het aanmaken van de mailaccounts in het klantpaneel staan de betreffende poorten vermeld.

Als u gebruik maakt van het Mail en Spam pakket dan is de mailserver tevens voorzien van inkomende spamfiltering van Spamexperts.

Voor meer informatie:
    https://www.versio.nl/nieuws/spamexperts-spamfilter-en-email-beheer-nu-beschikbaar-in-klantenpaneel-298

Vond u dit antwoord nuttig?