1. Mathias Vanduffel Member

Verkeerde site redirect

Topic geplaatst op: 22-11-2016 om 22:03

Ik heb 301 redirects aangemaakt in de directadmin echter bij het volgen van de redirect kom je op een andere domeinnaam uit.

Dit zijn mijn redirects dat ik heb aangemaakt: http://i64.tinypic.com/2vm6hs7.jpg
    Dit is het resultaat als ik de redirect volg via google: http://i68.tinypic.com/5ewxza.jpg
    Zoals je kunt waarnemen in de browser heeft hij bij de redirect een stukje domeinnaam toegevoegd waardoor je op de 404 pagina terecht komt.

Wat doe ik mis en wat kan ik hier aan doen zodat deze wel naar de juiste pagina doorlinkt?
    Mvg,
    Mathias

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-11-2016 om 10:46

Op welke domeinnaam heb je de redirection toegevoegd? Dan kan ik dat voor je nakijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Mathias Vanduffel Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2016 om 09:08

Dag Alex,

Bedankt voor je antwoord: "slakkenbestrijden.be"

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-11-2016 om 10:18

Ik heb de redirection regles voor je aangepast. Ik hoor graag of alles nu in orde is. Kan alleen zijn dat je de browser cache nog even dient te legen.

5. Mathias Vanduffel Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2016 om 12:51

Bedankt Alex is in orde, alleen zie ik niet wat je hebt gedaan?
    Wat was verkeerd? Ik heb nog heel wat redirects goed te maken. Kun je wat meer informatie voorzien?

Alvast bedankt,
    Mathias

6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-11-2016 om 13:07

Het komt doordat je / ook had redirected via de .htaccess. Ik heb het opgelost door in de index van de website de redirection in te stellen. de overige redirections kun je wel via directadmin zelf instellen. Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.

7. Mathias Vanduffel Member
    Reactie geplaatst op: 25-11-2016 om 13:24

Bedankt Alex voor de info.
    Ik heb gevonden wat je hebt bijgevoegd bij index.php bij slakkenbestrijden.be
    Echter wil ik hetzelfde doen voor andere domeinnamen o.a. voor lieveheersbeestjes.be, echter kan ik geen index.php file terugvinden in de public_html folder.
    Dus nooit via directadmin je hoofddomein redirecten? En is er geen eenvoudigere manier om zowel het hoofddomein als alle (geïndexeerde) subdomeinen te redirecten naar een bepaalde pagina?

Bedankt voor de hulp.

8. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-11-2016 om 13:30

Op de manier die je wilt hebben kan dat niet anders. Als er geen index aanwezig is kun je die uiteraard zelf aanmaken.

9. Mathias Vanduffel Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2016 om 12:11

Mijn vragen blijven komen...

Index.php gekopieerd en link aangepast.
    Redirects in directadmin aangemaakt(htacces), met uizondering van de /.
    Resultaat: Alle sub redirects werken, de home niet.

Kunt u nogmaals advies geven wat ik over het hoofd zie/ nog niet gedaan heb?
    Mvg,
    Mathias

10. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2016 om 12:30

Bij welke domeinnaam heb je het nu ingesteld? Dan kan ik het voor je nakijken.

11. Mathias Vanduffel Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2016 om 11:44

lieveheersbeestjes.be

12. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2016 om 11:49

Je dient daarvoor de index.html nog te verwijderen. Die wordt nu eerst ingeladen ipv de index.php