1. nicknameversioklant0123 Member

Zakelijke mail met Gmail of Outlook.com

Topic geplaatst op: 18-11-2016 om 15:34

Beste,

Hebben jullie suggesties waarmee je het beste je zakelijke email kan binnenhalen?
    De zakelijke pop accounts heb ik nu gelinkt met outlook.com maar ik merk dat het erg lang duurt om mail binnen te krijgen op de computer. Via de mobiel is het heel snel maar via www.outlook.com kan het soms meer dan 45 minuten duren voordat een mail binnen is. Ook het verzenden duurt soms erg lang. Graag tips. Bij voorbaat dank. James

2. nicknameversioklant0123 Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2016 om 15:34

Beste,

Hebben jullie suggesties waarmee je het beste je zakelijke email kan binnenhalen?
    De zakelijke pop accounts heb ik nu gelinkt met outlook.com maar ik merk dat het erg lang duurt om mail binnen te krijgen op de computer. Via de mobiel is het heel snel maar via www.outlook.com kan het soms meer dan 45 minuten duren voordat een mail binnen is. Ook het verzenden duurt soms erg lang. Graag tips. Bij voorbaat dank. James

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-11-2016 om 15:46

Je zou daarvoor office 365 of Google G Suite voor kunnen gebruiken. De email van het domein dien je dan af te leveren op hun servers. Betreft wel een betaalde dienst.

Vond u dit antwoord nuttig?