1. Diony Van Eeckhout Member

Pagina met specifieke blogberichten

Topic geplaatst op: 16-11-2016 om 01:08

Ik ben momenteel een foodblog aan het maken met Sitebuilder. Deze blog bestaat uit verschillende categorieën, bv. bakken, internationale keuken en cocktails.

Nu zou ik per categorie een afzonderlijke pagina willen creëren waarop enkel die specifieke posts te zien zijn i.p.v. alle blogposts, zoals nu gebeurt wanneer ik een berichtenlijst toevoeg.

Hoe doe ik dit het best?

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-11-2016 om 10:00

Beste Diony,

Dat is niet mogelijk om met de Sitebuilder om zo in te stellen. Het kan zijn dat het in de toekomst wel beschikbaar komt maar daarover is helaas nog niets bekend.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Diony Van Eeckhout Member
    Reactie geplaatst op: 23-11-2016 om 22:22

Beste Alex

Bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels via de adminpagina begonnen aan een website via de ingebouwde wordpressapplicatie. Zo kan ik wel met categoriepagina's werken. Moet ik om deze site te koppelen aan mijn domeinnaam en de website uiteindelijk te publiceren gewoon de sitebuilder opzeggen in dat geval?

4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-11-2016 om 23:08

Indien u gebruik wilt gaan maken van een normaal hosting pakket en de Sitebuilder niet meer wilt gebruiken dan zult u deze inderdaad moeten opzeggen en daarna het domein aan het normale hosting pakket koppelen. Enkel binnen de eerste 14 dagen na aanschaf heeft u hierop niet goed geld terug garantie, buiten deze periode helaas niet.

Het koppelen werkt als volgt:
    https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account