1. ease Member

Help! Wordpress verhuizen naar Versio

Topic geplaatst op: 27-02-2012 om 15:45

Wie kan mij helpen met het verhuizen van mijn Wordpress website van SZ hosting naar Versio? Ik kom er niet uit. SZ geeft al wekenlang(!) geen enkele reactie op mijn klachten. Website is nu zelfs offline. Dit kan ik me niet veroorloven. Krijg vandaag na klacht over Twitter ineens wel reactie dat mijn site online is. Onzin natuurlijk! Ben verder wel bang dat SZ alle problemen niet meer kan oplossen en wil daarom dolgraag verhuizen naar Versio waar ik ook al een hosting-account heb voor andere wordpress websites. Ik ben zeer tevreden over Versio.
    Wie zou mij willen en kunnen helpen?

Groet,
    Esther
    www.picniccompany.nl

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-02-2012 om 17:33

Heb je een backup beschikbaar van je volledige hosting account? Indien ze daar ook met DirectAdmin werken zou je een volledige backup kunnen importeren naar je Versio account. Nadien de nameservers nog even aanpassen voor het domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rick Van Eck Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2013 om 15:18

@ Fabien,

Dat restoren van een backup in een andere host gaat bij mij niet zo.. Ik zit met hetzelfde probleem als Esther.

Wanneer ik probeer te restoren krijg ik deze melding: Unable to add user rickvki45_collation. String 'rickvki45_collation' is too long for user name (should be no longer than 16)
    Can't add user rickvki45_collation to rickvki45_wp1: Unable to add user rickvki45_collation. String 'rickvki45_collation' is too long for user name (should be no longer than 16)

4. Rick Van Eck Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2013 om 21:30

Inmiddels de oplossing gevonden via deze handleiding: http://wpsitebouw.nl/wordpress-verhuizen-naar-een-nieuwe-site-provider/