1. Jason K Member

Contact formulieren.

Topic geplaatst op: 10-11-2016 om 13:11

Goeiedag,

Je zit nu vast naar je beeldscherm te kijken met een hand op je voorhoofd.
    Maar begrijp, ik ben nieuw in het onderhouden en ontwerpen van website's en doe erg mijn best hierop. Ik ben opzoek naar een werkend contact formulier. Dus waarin mensen hun vragen etc kunnen stellen.

Het kan zijn dat ik zo kippig ben dat ik alles over het hoofd zie. Of dat wat ik kopieer en plak van google en de daarbij behorende website's de codes niet werken. Heeft iemand enige tips of een tutorial waarvan ik een werkend contact formulier kan maken met: Dropdown boxes, invul balken voor je naam, email en een klein verhaaltje. Zo dus ook het invoegen van bestanden zoals afbeeldingen en of text bestanden.

Alvast bedankt!

2. Jeroen Van Der Plas Member
    Reactie geplaatst op: 21-02-2017 om 20:52

Wat is heb geleerd, en alleen maar kan omdat ik dit hobby/werk ding geweldig vind. Is geduld.

Ik heb er 48 uur achter gezeten op het begin maar ik bleef lezen, engels was goed. Dus als je engels echt slecht is werkt dat ernstig in je nadeeel met veel dingen op WP. Met codes bedoel je API'S.

Apis zijn een nagel aan mijn doodskist, maar. Je hebt ze nodig en ze zijn echt mega handig. Je kan alles bijna. Maar je bent nieuw geef het 5 maanden nou dan heb je al echt veel geleerd en ja vragen inderdaad.

Er zijn, om jouw vraag even te beantwoorden. Zoooo veel contactformulieren die je zo mooi kan customizen. Maar start simple. Als je wilt kom je straks overal achter. En dat is vet. Zeker als je overladen wordt door mails van visitors. ik kan je 10000 tips geven over alles maar te weinig tijd en tekst veld haha. catch al email ook zoiets waar ik enorm laat achter kwam.

Je hebt geen achterstand denk ik dus je moet blijven zoeken enhet is soms frustrerend.\\\\ my opinion.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeroen Van Der Plas Member
    Reactie geplaatst op: 21-02-2017 om 20:52

J zus 4 maanden terug dit bericht... zit me uit te lsoven hier

Vond u dit antwoord nuttig?