1. jammy Member

Help.. Website niet meer zichtbaar

Topic geplaatst op: 06-11-2016 om 08:36

Sinds gisterern(5-11-16) is mijn website niet meer zichtbaar..
    www.taxiexactarnhem.nl
    Krijg een lege pagina..
    weet iemand hoe dat kan.
    Een back UP krijg ik niet erop.
    (heb het voor nu tijdelijk door gelinkt)

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-11-2016 om 10:12

Hallo, krijgt u een witte pagina te zien? U zou dan even kunnen kijken of dit niet door een plugin komt of door het thema op de website.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. jammy Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2016 om 14:19

Heb gister een aantal besmette bestanden verwijderd, daarna was de website niet meer zichtbaar.
    Kan ook niet meer inloggen bij WordPress

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-11-2016 om 15:14

De enige manier is een backup terugplaatsen in dit geval. U kunt eventueel een backup ophalen van onze externe backup server in DirectAdmin -> download backup.

U ontvangt dan een zip bestand, deze pakt u uit op uw computer, vervolgens uploadt u de nodige mappen en bestanden via FTP naar het hosting pakket.

In de backup zal ook een mapje "mysqlbackups" staan. Deze bevat uw databases: https://www.versio.nl/artikelen/33-hoe-moet-ik-een-mysql-database-verhuizen volgen vanaf Database importeren.

5. jammy Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2016 om 19:52

Beste Fabien,

Heb zojuist een backup geupload zoals beschreven, echter krijg ik nog steeds een lege pagina en ook wanneer wil inloggen in admin.

6. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 08-11-2016 om 19:03

Er zal waarschijnlijk een plugin een conflict veroorzaken. Het beste is om via de database de plugins te deactiveren en meestal kun je dan weer inloggen. Daarna 1 voor 1 de plugins activeren om te kijken welke dit veroorzaakt. Als je je mail om contact te leggen,wil ik wel voor je kijken of ik het kan oplossen.