1. CraftBang Member

Kan geen connectie met site of DA maken

Topic geplaatst op: 25-02-2012 om 19:07

Hallo,
    1 uur geleden heb ik via .htaccess geprobeerd een redericted te maken met een subdomain. Na 2x testen werkte dit niet dus heb ik het bestand gedelete. Het klinkt gek maar door een of andere reden is nu mijn ip-adres verbannen denk ik,Ik kan gewoon op mijn site via een proxy. Weet iemand een oplossing die hoor ik dan graag. Alvast bedankt voor het lezen :).

2. CraftBang Member
    Reactie geplaatst op: 25-02-2012 om 19:12

Aanvullende info - Google chrome oplossing:
    'Oeps! De link lijkt beschadigd.'
    Dit artikel is van toepassing op de Google Chrome-browser voor Windows, Mac, Linux en Chromebooks.

Waarom zie ik dit bericht?
    Google Chrome kan suggesties weergeven voor de pagina die u probeerde te bereiken als er geen verbinding kan worden gemaakt met het webadres.
    U ziet geen onbegrijpelijk foutbericht maar suggesties om naar andere gedeelten van de website te navigeren, of om naar de pagina te zoeken met Google.

Vaak kan de pagina niet worden gevonden omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.
    Als u wilt controleren of dit het probleem is, probeert u de pagina te openen in andere browsers zoals Firefox en Internet Explorer.(Gedaan werkte niet.)

Als u de pagina in andere browsers kunt weergeven, is er wellicht een probleem met de manier waarop Google Chrome verbinding maakt met internet.
    Hier volgen enkele tips voor het oplossen van het verbindingsprobleem:

Wis uw cachegeheugen en cookies (zie instructies) (Gedaan werkt ook niet.)
    Scan uw computer op schadelijke software. (Niet gedaan maar verwacht het niet.)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. CraftBang Member
    Reactie geplaatst op: 25-02-2012 om 19:13

Probleem opgelost ik kan er weer op.

4. Chung Hon Li Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2013 om 09:41

Hoe heb je dit opgelost? ik denk dat ik hetzelfde probleem heb

5. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2013 om 23:19

Beste Chung,

In dat geval kan je het beste even een mail sturen naar ipblock@versio.nl met daar in je IP, deze kan je vinden op www.mijnip.nl . En ook even je directadmin username waar je niet meer bij zou kunnen. Wij zullen dan onze firewalls controleren.