1. MVI Member

403 Forbidden

Topic geplaatst op: 04-10-2016 om 12:10

Beste,

bij het bezoeken van mijn website die ik net heb geïnstalleerd op wordpress, krijg ik bij iedere bezoek deze foutmelding te zien:

Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.
    Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt voor uw reactie!

Gr.Boris

2. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2016 om 12:38

Beste Boris!

Zou je kunnen vermelden om welke website/domeinnaam het gaat? Dan zal ik dit direct voor je nakijken.

Alvast bedankt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2016 om 12:56

Beste Boris,
    Ik heb even verder gekeken en zie dat je de website op /wp hebt geinstalleerd als map. Als je dus naar het domein surft en er /wp achterzet, zie je wel een werkende website! Ik vermoed dat je bij de installatie niet /wp weggehaald hebt waardoor die hier is geinstalleerd.

Ik raad je aan om de /wp map 1 map hoger te plaatsen, waardoor die rechtstreeks in de public_html map komt en wel direct bereikbaar is als je naar je domeinnaam toe surft!

4. MVI Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2016 om 13:18

Beste Tom,

Wat bedoel je met /wp map 1 map hoger te plaatsen?

wp staat al in de map public_html, in die map staan 2 mappen namelijk: cgi-bin en de wp map?

Bedankt voor je reactie!

Groeten Boris

5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-10-2016 om 13:26

De bestanden die in de /wp map staan moeten direct in de public_html map staan. Als de website nog niet actief is kun je het beste verwijderen en de installatie opnieuw uitvoeren

6. MVI Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2016 om 13:34

Top! Bedankt voor je snelle support. Het is gelukt ;)

Gr.Boris