1. Kai Heinink Member

Welk hostingpakket moet ik kiezen?

Topic geplaatst op: 18-09-2016 om 21:32

Hallo, ik heb een phpBB forum aangemaakt. Nou heb ik het Starter pakket gekozen en ben er al snel achter gekomen dat dit pakket het bezoekersaantal niet aan kan.

Ik verwacht dat ik per dag zo'n 1000-5000 bezoekers zal krijgen. Waarvan grotendeels gasten (dus niet geregistreerd).

Welk hostingpakket zal het meest geschikt hiervoor zijn, zodat de site prima zal blijven functioneren?

Alvast bedankt voor de hulp!

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-09-2016 om 11:16

Dan zou u een Cloudbox met supportplan kunnen overwegen waarmee u gratis gebruik mag maken van Directadmin en word de Cloudbox binnen 24 uur voor u opgeleverd. U kunt dan gelijk hierna aan de slag met Directadmin voor uw website's en word de Cloudbox voor u onderhouden en ge-update door de systeembeheerders.

U bent uiteraard niet verplicht om een supportplan af te nemen maar mocht u hier geen ervaring mee hebben dan raad ik u dit wel aan. Directadmin kan u alleen gratis gebruiken zolang er een supportplan word afgenomen en raad ik u aan om te beginnen met minimaal 2 boxen op een cloudbox https://www.versio.nl/cloudbox . Zonder supportplan dient u de Cloudbox zelf op te zetten en gereed te maken met Directadmin.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd bij ons terecht.

Vond u dit antwoord nuttig?