1. Ewout Jansen Member

Index.html wordt niet geopend

Topic geplaatst op: 13-09-2016 om 12:21

Het bestand index.html dat ik heb geüpload naar de map public_html van het domein desnijtafel.nl wordt niet geopend als ik naar desnijtafel.nl ga. In plaats daarvan krijg ik het bericht: 'Welcome to the home of desnijtafel.nl To change this page, upload your website into the public_html directory'. Waar kan dit aan liggen? De nameservers staan nu toch echt goed volgens mij.

2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-09-2016 om 12:33

U dient alleen nog de index.html te verwijderen uit /domains/*uw-domein*/public_html . U kunt dit op de volgende manier doen: u gaat naar DirectAdmin vervolgens naar --> File Manager --> Domains --> *UW-DOMEIN* --> Public_html , verwijderd u hier ALLEEN de index.html . Als u dit gedaan heeft zal uw website gaan werken.

Bestanden dient u altijd te uploaden via de locatie domains -> uwdomein.nl -> public_html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ewout Jansen Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2016 om 12:44

Oké dat werkte! Dank! Maar wat heb ik nu verkeerd gedaan? De index.html stond toch in de juiste map?

4. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-09-2016 om 13:05

Blijkbaar heeft u de public_html direct gekozen en die is mogelijk gelinkt met uw gratis sub-domein wat u gratis mag gebruiken.