1. Ernst Biesbroeck Member

Ticket aanmaken werkt niet

Topic geplaatst op: 10-09-2016 om 17:50

Ik probeer een support ticket aan te maken, maar dit werkt niet op de gebruikelijke manier.

Je moet eerst je vraag zeken, en als je het antwoordt niet kunt vinden in de knowledge base krijg je normaal gezien de mogelijkheid een nieuw ticket aan te maken. Dat werkt nu echter niet. Niet in Firefox en niet in Chrome.

IN Edge kan ik niet eens inloggen. Iets mis met de site wellicht?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-09-2016 om 18:10

Hallo, na het intypen van een vraag komt er rechts onderaan een knop om een ticket aan te maken, dit werkt momenteel voor me. U kunt anders ook mailen naar support@versio.nl

Staan de cookies en javascript aan in Edge?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Niels Clavaux Member
    Reactie geplaatst op: 11-09-2016 om 09:44

Hoi,

Ik heb dit zelfde probleem. Via geen mogelijkheid een ticket aan te maken. Fijn!

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-09-2016 om 10:08

@Niels Clavaux Welke browser gebruikt u?

U kunt een mailtje sturen naar support@versio.nl , dit zal ook een ticket aanmaken.

5. Ernst Biesbroeck Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2016 om 11:31

Hallo Fabian,

Die knop zie ik inderdaad staan.
    Het maakt niet uit of ik er rechtstreeks op klik, of eerst mijn zoekwoorden intik (bovenin). In beide gevalle kom ik een een scherm dat zegt dat er geen zoekresultaten zijn, en daar kan ik dan geen ticket aanmaken.
    Cookies en javascript staan aan in alle browsers die ik probeer. Ik begrijp er niets van. Dus zal ik maar een mail sturen.

6. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-09-2016 om 11:40

Zoekt u eens naar: een ticket aanmaken, dan kunt u hierna aan de rechterkant klikken op + helpdesk ticket.