1. Kees Van Loon Member

Domeinnaam instellingen + prijzen

Topic geplaatst op: 10-09-2016 om 15:53

Beste,

Momenteel heb ik ca. 350 domeinnamen bij een andere provider ondergebracht. Ik overweeg om deze naar Versio over te zetten gezien jullie scherpe tarieven.
    Echter heb ik enkele vragen waarvoor ik antwoorden niet direct kon terugvinden.

- is/zijn er prijsverschillen tussen domeinnaam registratie en verlenging?
    - indien ik voor onze klanten nieuwe domeinnamen registreer steeds zelf de licentie gegevens invullen/aanpassen (registrant, administratief en technisch contact)
    - kunnen we gebruik maken van eigen name-servers?

Alvast dank voor uw te nemen moeite!

Met vriendelijke groeten,
    Kees van Loon

2. Kees Van Loon Member
    Reactie geplaatst op: 10-09-2016 om 15:56

Daar ik juist mijzelf als klant diende te registreren om hier een topic te kunnen openen, heb ik toegang tot de domeinnaam tarieven. De eerste vraag is dus automatisch beantwoord :-)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-09-2016 om 16:28

Hallo:

- indien ik voor onze klanten nieuwe domeinnamen registreer steeds zelf de licentie gegevens invullen/aanpassen (registrant, administratief en technisch contact)

-> U kunt zelf de domeinnaam houder instellen, echter wordt deze ingesteld voor alle contact personen. Het is nog niet mogelijk om per contact verschillende gegevens in te stellen.

- kunnen we gebruik maken van eigen name-servers?

-> U kunt eigen nameservers aanmaken op uw hosting en deze instellen op uw domeinen.

4. Kees Van Loon Member
    Reactie geplaatst op: 10-09-2016 om 20:06

Begrijp ik dan goed dat als ik alle domeinnamen naar jullie verhuis, de registrant gegevens allemaal het zelfde gaat zijn (dus niet de admin en tech contact)?

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-09-2016 om 10:06

U kunt per domein een verschillende domeinnaamhouder/registrant aanmaken, en deze gegevens worden ook ingesteld voor het admin, tech, ... contact.

6. Maximiliaan Devloo Member
    Reactie geplaatst op: 29-10-2016 om 22:03

Zal het in de toekomst mogelijk zijn om admin en tech contacten aan te passen? En zoja wanneer?

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-10-2016 om 10:22

@Maximiliaan Devloo Het is nog niet bekend wanneer dit mogelijk zal zijn bij ons.