1. Joachim Roeleveld Member

Subdomein root

Topic geplaatst op: 23-02-2012 om 20:16

Beste allemaal,

ik heb een website met een normale en mobiele omgeving. Ik gebruik Drupal om de mobiele bezoekers naar de mobiele omgeving te 'redirecten'. Ik zet dit tussen haakjes omdat het één website op één locatie is. Het enige wat gebeurt is dat het thema verandert en de url anders wordt (m.domein.nl).

Op mijn lokale server kon ik in httpd.conf een virtual host toevoegen waardoor ik de locatie van het subdomein op dezelfde locatie instelde als het normale domein. Hoe kan ik dit bij versio veranderen? Ik beschik ook over het reseller account.

Alvast bedankt.

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 23-02-2012 om 21:24

Probeer het een als domainpointer.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joachim Roeleveld Member
    Reactie geplaatst op: 23-02-2012 om 21:49

Oke. Dat is dus wat een domain pointer inhoudt? Hierbij dacht ik juist aan een redirect. Het was me niet duidelijk. Bedankt!

4. mimohoorn Member
    Reactie geplaatst op: 21-08-2012 om 11:16

Ik ken drupal niet, dus weet niet of het voor dit progr. ook bestaat, maar voor mijn wordpress-site gebruik ik een plugin dat heet wp-touch. deze plugin zorgt er automatisch voor dat al mijn blogs omgezet worden in smartphone vriendelijke pagina's. lijkt mij dat dit ook voor andere CMS mogelijk moet zijn. dit voorkomt een hoop moeilijkheden voor ons site bezitters