1. Bart Loosvelt Member

Mailing lijst weigert attachments

Topic geplaatst op: 08-09-2016 om 20:15

Ik heb een mailing lijst aangemaakt die perfect werkt zolang er geen bijlagen (attachments) heen worden gestuurd. Hoewel ik kan begrijpen waarom dit wordt verhinderd, is het toch wel een nare verrassing... Ideaal zou zijn dat wij per mailing lijst zelf kunnen beslissen of bijlagen worden aanvaard of niet. Als dat niet mogelijk is, zou de verzender van het bericht toch op zijn minst een foutmelding moeten ontvangen...

2. Bart Loosvelt Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2016 om 14:22

Ik had de optie 'To change list and digest settings, click here' niet gezien, daarmee kan al veel worden opgelost. Via 'maxlength' kunnen bijvoorbeeld al grotere mails worden doorgelaten.

Als je daarna ook een e-mail adres zet bij 'moderator', dan krijgt dat adres in ieder geval al een waarschuwing telkens een mail wordt geweigerd door het systeem. Jammer genoeg ontvangt de oorspronkelijke verzender dat bericht nog steeds niet. Daarvoor bestaat blijkbaar een optie 'non_member_bounce' in het majordomo config bestand die je op 'sender' zou moeten zetten. Die optie is jammer genoeg niet instelbaar via het admin paneel...

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-09-2016 om 10:44

U kunt dit in de instellingen van de mail zelf bepalen, mocht dit niet werken dan horen wij dit graag van u per ticket.

Vond u dit antwoord nuttig?