1. Erik Schoutens Member

Kleine website verschijnt niet

Topic geplaatst op: 07-09-2016 om 08:25

Sinds gisteren klant en een kleine website gebouwd met de jullie geleverde BK editor en via de editor gepubliceerd. Echter de site verschijnt niet online en krijg steeds dezelfde melding: To change this page, upload your website into the public_html directory.. Waarschijnlijk doe ik iets fout en ben ergens iets vergeten?

2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 10:50

Waarschijnlijk heeft u in de editor niet aangegeven op welke locatie de bestanden mogen worden geupload, dit is op de onderstaande locatie.

domains/uwdomein.nl/public_html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Erik Schoutens Member
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 11:11

Die optie overzie ik dan in de editor. In beheren staat nergens een optie bestanden uploaden etc behalve het publiceer website op de ontwerp layout,die ik al tig keer geprobeerd heb..

4. Erik Schoutens Member
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 11:11

..Uw website zal gepubliceerd worden naar diefelddivisionjungs.be

5. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 11:20

Hallo Erik,

het domein is gekoppeld aan uw hostingpakket, niet aan de sitebuilder. Wilt u het domein koppelen aan de sitebuilder of aan uw hostingpakket?

Ik hoor het graag.

6. Erik Schoutens Member
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 19:15

You lost me ... geloof dat ik nu even niet meer snap. Ik wil gewoon de site die ik gebouwd heb met het door jullie aanbevolen sitebuilder programma online zetten, tot nu toe lukt me dat blijkbaar niet. en is jullie uitleg/bevraging helaas te minimaal voor iemand die voor t laatst met frontpage aanrommelde jaren geleden.

7. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-09-2016 om 21:34

Heb alles zojuist eens goed voor u bekeken en er blijkt verwarring te ontstaan.

U heeft bij ons een domeinnaam aangeschaft met de Sitebuilder als addon.

Daarnaast heeft u een webhosting pakket besteld. Als u het bestelde domein in combinatie met de Sitebuilder wilt gebruiken dan is een webhosting pakket niet nodig. Die zou u dan weer op kunnen zeggen (zit nog 14-dagen niet goed geld terug op) Dit kan via:

Mijn producten -> Webhosting -> Overzicht -> Vergrootglas naast pakket -> Opheffen

Het domein was hierdoor gekoppeld aan het webhosting pakket en niet aan de Sitebuilder. Heb zojuist uw domeinnaam aan de Sitebuilder gekoppeld waarmee u de site heeft gemaakt. Binnen 4 tot 8 uur ziet u op uw domeinnaam ook de site verschijnen.