1. Mohammed Elajjouri Member

Krijg domeinnaam niet gekoppeld

Topic geplaatst op: 30-08-2016 om 14:22

Hallo,

Ik heb een reseller account aangevraagd met tegelijkertijd een domeinnaam. Ik ben ervanuit gegaan dat mijn reseller account automatisch gekoppeld word aan mijn reseller account. Echter heb ik nu twee domeinen ééntje account.186.axc.nl de ander is domeinnaam.nl

mijn reseller account is gekopeld aan account.186.axc.nl maar dat is niet wat ik wil, ik zou het graag gekoppeld willen hebben aan domeinnaam.nl

nu wilde ik één ander geheel opnieuw doen, door het huidige account te verwijderen zodat ik een nieuw account kan aanmaken en domeinnaam.nl te koppelen aan dat account. en verder alle DNS gegevens opnieuw instellen. Maar op één of andere manier is dit niet mogelijk om dit account te verwijderen en ik heb geen mogelijkheid om de koppeling opnieuw aan te leggen.

Heeft iemand een idee??

Alvast bedankt voor het meedenken.

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-08-2016 om 14:34

U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: http://www.versio.nl/artikelen/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

Het domein: gebruikersnaam.186.axc.nl is een gratis subdomein waarop u dingen kunt testen. Die kunt u vanuit directadmin onder domain administration ook verwijderen. Bij de installatie van uw website moet u controleren of u de domeinnaam juist geselecteerd heeft.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Mohammed Elajjouri Member
    Reactie geplaatst op: 30-08-2016 om 15:20

Bedankt Alex,

het is inderdaad gelukt.

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-08-2016 om 15:38

Graag gedaan en nog een fijne dag verder!

5. PJ WILLEMS Member
    Reactie geplaatst op: 01-09-2016 om 10:39

Domeinnaam dewitteduivel.com geraakt evenmin automatisch gekoppeld aan webruimte pjwilud185. Hoe kan dit opgelost worden? Gelieve dit dringend te doen aub.

6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-09-2016 om 10:56

Het domein dewitteduivel.com is gekoppeld het kan tot 8 uren duren voordat het overal op internet bereikbaar is.

7. Ismael Imaalitane Member
    Reactie geplaatst op: 01-09-2016 om 18:00

Hallo,

ik heb sitebuilder ingeschakeld en geklikt op domein verhuizen en sindsdien doen mijn mailadressen het niet meer. graag advies.