1. Emiel De Grijs Member

Verhuizing van aangekochte domeinnaam

Topic geplaatst op: 25-08-2016 om 11:30

Beste.

Ik heb op een veiling een domeinnaam aangekocht welke ik graag bij Versio wil onderbrengen. De verkoper heeft mij een verhuis-/EPP code gestuurd.
    Om voor mij onduidelijke redenen kan ik deze code niet gebruiken omdat het domein door de verkoper al bij Versio geregistreerd staat. Ik heb hiervoor een "push bericht" aangemaakt maar omdat de verkoper zelf niet de eigenaar is (maar wel in opdracht voor hem werkt) zal dit niet snel afgehandeld worden.

Enige optie die ik nu kan bedenken is dat ik de domeinnaam onderbreng bij een andere partij maar dat heeft niet mijn voorkeur. Is er nog een mogelijkheid dat ik dit domein op een normale manier kan verhuizen?

Nog een tip; zorg ervoor dat het al duidelijk is dat het domein niet middels een normale procedure te verhuizen is vóórdat er betaald is. Nu zijn er allemaal facturen en creditfacturen nodig en ben ik mijn iDeal transactiekosten kwijt.
    Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet.
    Emiel.

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-08-2016 om 14:53

Als de domeinnaam bij ons al geregistreerd staat kan het enkel middels de push overgezet worden. Anders dien je het bij een andere registrar onder te brengen.

Vond u dit antwoord nuttig?