1. Ricardo V. Duijvenbode Member

DNS in DirectAdmin

Topic geplaatst op: 11-08-2016 om 18:22

Hallo,

Ik heb DNS instellingen aan gezet in de instellingen, maar nu 2 dagen later zijn mijn veranderingen nog niet zichtbaar, heb ik iets fout gedaan of duurt het simpelweg zolang om de veranderingen door te brengen?

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-08-2016 om 18:36

Na het instellen van de DNS duurt het maximaal 4 tot 24 uur voordat deze wijzigingen over het gehele internet aangepast moeten zijn. Als dat niet het geval is dan is het helaas niet goed ingesteld of niet goed doorgevoerd. Het is in dat geval aan te raden contact op te nemen met de Helpdesk per ticket of chat zodat we dit voor u kunnen nakijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ricardo V. Duijvenbode Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2016 om 18:41

Ik heb het over de DNS instellingen op mijn Directadmin op de webhost die ik recent heb aangeschaft, niet het domein zelf. Het is trouwens (voor mij) niet mogelijk een Helpdesk ticket aan te maken wanneer ik op "Maak ticket" klik kom ik weer uit op de home pagina. En de chat kan ik nergens vinden.

4. Ricardo V. Duijvenbode Member
    Reactie geplaatst op: 11-08-2016 om 18:42

Heb de chat al gevonden, toch bedankt.

5. Dio Van Der Veen Member
    Reactie geplaatst op: 19-08-2016 om 09:18

Wat was uiteindelijk het antwoord hierop?

6. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-08-2016 om 09:58

Als het na 24 uur niet werkt dan kunt u even met ons contact opnemen per chat of ticket, dan zullen wij het juist voor u instellen. Voor een ticket kunt u deze aanmaken op de Helpdesk pagina.