1. Katia Bockstaele Member

Domeinnaam houder bij registratie

Topic geplaatst op: 26-07-2016 om 19:45

Hallo, eerst en vooral gefeliciteerd met de vernieuwde website. Is even wennen maar hij ziet er schitterend uit!
    Nu mijn vraag. Ik heb zonet twee nieuwe domeinnamen geregistreerd, echter merk ik dat er bij de registratie niet langer de optie is om de houder te kiezen. Zo zijn de domeinnamen in mijn geval onder de verkeerde houder gekomen en wordt er mij nu gevraagd om te betalen om die te veranderen.
    Ik begrijp dat jullie nu werken met het defaultprincipe, dat elke nieuwe domein direct onder de default houder komt, of zie ik dat verkeerd? Jammer dat dit niet gecommuniceerd is voordat je de betaling door voert. Gaat me dit nu extra geld kosten om dit te veranderen, of kunnen jullie hier iets aan doen?
    Alvast bedankt voor de service van een tevreden klant.
    Katia

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-07-2016 om 20:58

Tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u de domeinconfiguratie wenst in te stellen
    "Domeinnaam instellingen opgeven tijdens checkout."

Als u die optie aanvinkt tijdens het bestellen kunt u tijdens de bestelling het domein direct instellen alsook een houder toewijzen aan het domein. Als u het domein niet instelt tijdens de bestellen en dus "parkeert" worden de standaard gegevens gebruikt voor de registratie.

Vond u dit antwoord nuttig?