1. Ilse Vermeulen Member

Bevestigen gegevens mbt .com domeinnaam

Topic geplaatst op: 26-07-2016 om 09:57

Ik krijg een .com domeinnaam niet gevalideerd, althans dat zegt het systeem.
    Ik ontvang de email die gestuurd wordt en vervolgens klik ik op 'Houder wijzigen'.
    Echter ik blijf onderstaande melding mbt valideren krijgen. Hoe kan ik dit oplossen???

Let op: De houder van dit domein heeft zijn/haar gegevens nog niet bevestigd. Dit is voor deze specifieke extensie wel nodig, anders is het niet mogelijk om de nameservers of DNS in te stellen.

Er is een e-mail gestuurd naar ...@hotmail.com, deze e-mail bevat een link die geklikt moet worden om de gegevens te valideren. Klik hier om deze e-mail opnieuw te sturen of wijzig de houder door te klikken op de knop ‘Houder wijzigen’.

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-07-2016 om 14:59

Hoi Ilse,

Je moet de link in de e-mail klikken en vervolgens klikken op ' I declare the information above is true. ' en daarna op 'Accept'. Vervolgens klik je op Submit.

Hierna zal de domeinnaam te beheren zijn vanuit je klantenpaneel.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ilse Vermeulen Member
    Reactie geplaatst op: 27-07-2016 om 22:35

Beste Reshad,

bedankt voor de tip. Het is nu wel gelukt. Vorige keren kreeg ik na klik op de link niks te zien. Nu gelukkig wel. Nogmaals bedankt! Gr. Ilse

4. Saya Yasmine Amores Member
    Reactie geplaatst op: 18-08-2016 om 13:35

Ik krijg de nieuwe website niet gevalideerd. Dit komt omdat oude domein en dus ook bijbehorend mailadres gedeactiveerd is. De validatie mail is niet ontvangen op mijn nieuwe mailadres en dus hoogstwaarschijnlijk gestuurd naar het oude (en niet meer) bestaande mailadres. Heb nieuwe mail adres als forward ingevoerd in DirectAdmin paneel. Gelieve dat te gebruiken. Hoe nu verder om dit te corrigeren? Gr. Saya

5. Marco Moesman Member
    Reactie geplaatst op: 20-08-2016 om 22:23

Ik heb de validatiemail niet ontvangen, kan deze opnieuw worden gestuurd?

6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-08-2016 om 10:25

Via het versio klanten paneel kunt u het bericht opnieuw laten versturen.

7. Murat Eren Member
    Reactie geplaatst op: 28-08-2016 om 00:31

Beste Alex

Ik heb vandaag verschillende keren geprobeerd het bericht opnieuw te laten sturen maar ik krijg het mail niet aan?

8. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-08-2016 om 09:47

@Murat Eren Het beste is om hiervoor even een support ticket aan te maken via support@versio.nl en het domein vermelden in uw e-mail. We kijken dit dan voor u na.

9. Esly Schoonen Member
    Reactie geplaatst op: 05-12-2016 om 20:02

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had de mail ontvangen en deze geaccepteerd, maar nog geeft hij aan "pending validation" als ik naar mijn .com domein ga. Verder kan ik ook nergens vinden om opnieuw die mail te laten versturen om het opnieuw te proberen.

10. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-12-2016 om 20:18

@Esly Schoonen Om welk domein gaat het? U kunt dit even melden via support@versio.nl ter controle.