1. Jonathan Mos Member

    Aanpassen dns entry

    Topic geplaatst op: 24-07-2016 om 23:53

    na aanpassen van een dns entry in dnsbeheer is mijn volledige domeinnaam offline????
    kan geen ticket aanmaken doet een redirect naar de homepage.

    output van dns test:
    Failed to find name servers of famschippers.nl/IN.
    No name servers found at child.

  2. Jonathan Mos Member
    Reactie geplaatst op: 25-07-2016 om 09:37

    Support niet bereikbaar, geen telefoonnummers geen email en geen chat,

    Zeer slecht dit!!!!

    Wil graag zeer snel oplossing!!!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-07-2016 om 10:12

    Hallo,

    De support is doordeweeks bereikbaar vanaf 09:30 tot 02:00 via de livechat en het ticketsysteem, Wij hebben geen telefonische helpdesk. Door een bug in de nieuwe website worden de SOA en NS records verwijderd, daarom resolved het domein niet. U dient DNS beheer uit te schakelen, weer in te schakelen, en de records opnieuw in te stellen, dan werkt alles snel weer.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Groet,

    Justin - Helpdesk

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Robin Boon Member
    Reactie geplaatst op: 25-07-2016 om 18:00

    Hoe kan ik een livechat starten, kan het namelijk niet vinden op de website. Heb 't zelfde probleem, maar de bovenstaande oplossing werkt niet.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-07-2016 om 21:35

    Een chat kunt u starten via het helpdesk systeem.

    https://www.versio.nl/helpdesk

    Vul uw vraag in, bijvoorbeeld "Ik heb een DNS probleem" en dan kunt u rechts klikken op Chat met helpdesk of u kunt gezien het om een geavanceerde vraag gaat klikken op "Helpdesk Ticket" zodat er een technisch ticket wordt aangemaakt. Vermeld daarin de domeinnaam + omschrijving van het probleem zodat onze technici het kunnen nakijken. U ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie op het ticket zodra het nagekeken is.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Steve Verhelst Member
    Reactie geplaatst op: 26-07-2016 om 11:24

    Ik heb exact het zelfde probleem.
    Ticketje open staan sinds vrijdag..
    Heeft even gewerkt tot gisteren ... tot wanneer ik een nieuwe domain heb gekoppeld aan template : Klant zonder website en mail, voor *alle* domeinen die gekoppeld zijn aan template.


    Vond u dit antwoord nuttig?