1. Daisy Wiegel Member

Mail instellen lukt niet

Topic geplaatst op: 08-07-2016 om 19:22

Ik weet niet of dit helemaal de juist plek is, maar ik weet niet zo goed waar ik het anders moet plaatsen...

Ik heb vandaag mijn nieuwe pc binnen gekregen met daarop oa office 2016. Het instellen van mijn mail lukt voor geen meter. Ik heb alle instellingen gecontroleerd, met én zonder certificaat een account aangemaakt, maar het werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat de uitgaande server niet gevonden kan worden. Alle instellingen zijn door mij én mijn vriend meerdere maken gecontroleerd en opnieuw ingevoerd.

Dan mijn tweede vraag: is het mogelijk om met mijn mailadres (via mijn website en dus versio) een Exchange-account aan te maken?
    Ik mis nu een aantal belangrijke opties in Outlook (oa het delen van een agenda) ws doordat ik geen Exchange-account aan kan maken.

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-07-2016 om 20:28

U mag hiervoor bij ons een ticket maken en als bijlage screenshots doorsturen van uw instellingen die u heeft toegepast, dan kijken wij dit voor u na. Via het klantenpaneel op pagina 'Uw helpdesk tickets' komt u op https://www.secure.versio.nl/c-tickets waar u een ticket kunt maken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. swake Member
    Reactie geplaatst op: 14-07-2016 om 00:30

Als die PC niet in een domein staat , moet je de SMTP instellingen gebruiken van je internet provider .
    Uitgaande mail smtp.mijnprovider.be bijvoorbeeld

Vond u dit antwoord nuttig?