1. hallo500 Member

    Spamfilter werkt niet juist

    Topic geplaatst op: 28-06-2016 om 15:16

    Spamfilter geactiveerd via directadmin, voor de juiste domeinnaam, alleen de spam komt gewoon mijn inbox binnen. Volgens mij staat de threshold hoog genoeg. Dus zou moeten werken, lijkt mij. In mijn spambox zit maar één enkel spammailtje. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn spamfilter correct werkt?

  2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-06-2016 om 15:31

    Om welke domein/pakket gaat het? Dan kan ik het verder voor u nakijken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. hallo500 Member
    Reactie geplaatst op: 28-06-2016 om 15:34

    Bedankt voor uw reactie. Deze informatie stuur ik u graag direct toe per ticket, i.p.v. op het forum te plaatsen. Had geprobeerd ticket te versturen, was nog niet mogelijk door de ingestelde minimumvereiste van 3 woorden, alvorens je toegang krijgt tot de helpdesk.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. G. Holaman Member
    Reactie geplaatst op: 17-10-2016 om 14:49

    Wat is het verschil tussen spamfilter die ik nu heb in DirectAdmin en de optie Mail & spamfilter in de Klantenpaneel? Is er een plek waar ik dit kan lezen?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-10-2016 om 15:00

    De mail filters van Spamexperts zijn professionele filters voor de email. Deze staan er om bekend om het email verkeer zeer goed te filteren en ongewenste berichten te weigeren.

    Vond u dit antwoord nuttig?