1. Dennis Van Velden Member

Niet gelukt om domein te registreren

Topic geplaatst op: 31-05-2016 om 17:32

Geachte Versio.

Ik heb net mijn domein 'Bye.uk' bij jullie gekocht en heb twee Paysafekaarten van 10 euro ingevoerd en betaling afgerond bij jullie. Vervolgens kijk ik bij facturen en kom ik er achter en zie ik ook dat de registratie van de domein mislukt is en zie het volgende hierbij:

Registratie mislukt bye.uk - M.770549-D.1169865

Gelieve dit op te lossen e.v.t contact op te nemen als er meer verstrekte informatie nodig is.

Bij voorbaat dank!

2. Dennis Van Velden Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2016 om 17:36

Nog een vraag overigens nou heb ik dus al betaald hiervoor hoe zit dat dan met de refund is dat mogelijk of wat wordt hier gedaan want ik heb dus al 2x 10-, neergelegd.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-05-2016 om 17:53

Om deze domeinnaam te kunnen registreren moet u bye.co.uk in uw klantenaccount bij Versio hebben. Wanneer u de domeinnaam Bye.uk wilt registreren, let er dan op dat u dit doet met houdergegevens die exact overeenkomen met de houdergegevens van bye.co.uk

Zie ook http://www.versio.nl/86-welke-regels-zijn-er-verbonden-aan-het-registreren-van-uk-domeinnamen

Indien de registratie mislukt dan ontvangt u het bedrag van wat het product bij Versio kost terug op uw online portemonnee.

4. Dennis Van Velden Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2016 om 18:03

Bedankt dat is goed om te weten. Dan host ik gewoon een nieuw domein en dan kies in in dit geval een .NL domein!

Nogmaals bedankt!