1. Ninti Member

Youtube filmpjes insluiten CMS

Topic geplaatst op: 17-05-2016 om 13:15

Hoe kan ik een youtube filmpje (html code) insluiten in de CMS?

ik klikte op ontwikkelaar maar zie niets waar ik iets mee kan. Heb wel eens in de CMS dingen aangepast in een blog lang geleden, dus weet een klein beetje. Hoe kom ik bij de inhoud van mijn website?

2. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 13:22

Om welk domein gaat het precies, en om wat voor website?

Ik hoor het graag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ninti Member
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 13:49

bubblusion.nl maar de site is nog niet online. Een 'gewone' website? Maar om te laten zien wat ik doe, heb ik wel filmpjes nodig...

4. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 13:58

Wij bieden geen support op het bouwen van de website. Voor het insluiten van youtube filmpjes kunt u het best google even raadplegen:

https://www.google.nl/#q=insluiten+youtube+html

5. Ninti Member
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 14:31

Heb ik gedaan, google geraadpleegt. En ik weet dat VERSIO daarbij niet helpt, maar misschien een andere versio klant wel? Daar is dit forum toch voor? Ik kan ook niets vinden over hoe de sitebuilder werkt, een manual of een forum erover. Is dit klantvriendelijk? Een simple link naar een youtube filmpje insluiten en jullie zeggen sorry, betaal maar een webdeveloper? Ik vraag een kleine aanwijzing... alstublieft? Iemand?

6. Sandrohit Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2016 om 17:39

Dit doe je door de html code van het YouTube filmpje te plaatsen in een tekstvlak, zet deze wel even op html, eerste pictogram (de 2 pijltjes <>) in de gereedschapsbalk.