1. Asimov Member

Direct Admin keuze "Download backup"

Topic geplaatst op: 10-05-2016 om 13:47

In DirectAdmin wordt een keuze weergegeven "Download backup". Als ik die keuze uitvoer, kom ik bij AXC - BACKUPS en vervolgens kan ik kiezen uit de 7 laatste dagelijkse backups en er 1 downloaden. Dit is best handig om op die manier één of meerdere dagen terug te kunnen gaan (b.v. bij een mislukte update).

Maar weet iemand hoe ik de gedownloade backup kan restoren? De standaard Restore functie van Direct Admin werkt niet voor dit bestand. Wie weet raad?

2. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-05-2016 om 14:28

Hallo,

U kunt onze backups enkel handmatig terugzetten middels een ftp programma:

http://www.versio.nl/36-hoe_upload_ik_mijn_website_of_andere_bestanden_via_ftp?search=ftp

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Mike Kriens Member
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 20:28

Hallo,

Ik heb verzocht om een backup en zou een e-mail krijgen wanneer deze gereed is.
    Kunt u mij aangeven hoelang dit duurt? En is hierin ook de imap folder meegenomen?

4. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2016 om 20:53

Dat is afhankelijk van de schijfruimte die u in gebruik heeft en kan maximaal een aantal uren duren. Indien u deze na enige tijd niet heeft ontvangen dan kunt u wellicht proberen hem opnieuw te starten.

Als deze dan nog niet binnenkomt kunt u een ticket bij ons aanmaken en aangeven wat uw Directadmin gebruikersnaam is en van welke datum u een backup zoekt. Indien u ook een backup zoekt van de databases geeft dan aan om welke databases het gaat.

De map imap is ook opgenomen in de backup.