1. Raymond Ter Hoeven Member

SSL certificaat bestanden

Topic geplaatst op: 30-04-2016 om 19:30

Goedendag,
    Ik heb een ssl certificaat aangeschaft en geiinstalleerd en dat ging goed. Echter bij het resetten van mijn domein moest ik het certificaat opnieuw installeren, en ik krijg het niet voor elkaar.

IK heb voor heruitgifte gekozen en de stappen doorlopen tot het bijvoegen van twee andere certificaat bestanden. In de uitleg heeft het over: http://www.versio.nl/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren

Het certificaat welke u ontvangt is een .zip bestand. In dit zipbestand welke u kunt uitpakken vindt u 3 certificaat bestanden. (dit klopt in het door mij ontvangen zip bestand zitten drie bestanden). U heeft het echter over:
    www_domein_nl.cert
    CA_Root.cert
    CA_Intermediate.cert

De eerste zie ik inderdaad terug, echter de andere twee heten bij mij anders namelijk:
    GeoTrustGlobalCA.cer
    TrustProviderBVDVSSLCA-G2.cer

Ik kom er niet uit en loop een beetje vast door de verschillende benamingen, misschien kunt u mij op weg helpen?

Mvg
    raymond ter Hoeven

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-05-2016 om 09:54

Hallo, de eerste www_domein_nl.cert plakt u onder de private key. De 2 andere plakt u bij "Click here to paste a CA Root Certificate".

Indien het niet lukt mag u een support ticket aanmaken via het klantenpaneel, dan kunnen we de installatie voor u uitvoeren.

Vond u dit antwoord nuttig?