1. Stefan Member

Verschil normale en Wordpress hosting

Topic geplaatst op: 27-04-2016 om 14:24

Hallo,

IK heb bij Versio twee hosting paketten afgenomen:

Groot NL
    15000 MB
    +90 MB extra per maand
    200 GB
    +1,2 GB extra per maand
    100!
    Onbeperkt!

4 euro per maand

en

wpPrime NL
    7500 MB
    +45 MB extra per maand
    100 GB
    +0,6 GB extra per maand
    5!
    Onbeperkt!

4 euro per maand.

Het speciale wordpress hosting pakket zou voordelen moeten bieden voor wordpress websites, ten opzichte van het normale hosting pakket. Ik vraag me af, welke voordelen?

De servers zijn allebei in Nederland gebaseerd. Alle voordelen die uitgelicht worden bij de wordpress hosting staan ook allemaal aangegeven bij de normale hosting. Er is verder ook geen enkele speciale feature om het wordpress hosting aan te schaffen, de 40 scripts die installatron biedt die biedt deze ook aan bij het normale hosting pakket.

zie ik iets over het hoofd of betaal ik gewoon onnodig veel geld? De snelheid van mijn websites is tevens voor beide hosting pakketten gelijkwaardig, het enige verschil is dat ik minder data opslag en verbruik heb, slechts 5 in plaats van 100 domeinnamen kan hosten en daarvoor dezelfde prijs betaal.

Als ik iets over het hoofd zie, wees vrij daar wat van te zeggen, maar voor nu maak ik graag gebruik van het 'niet goed geld terug" wat aangegeven staat bij de Wordpress hosting. Ben wel eerst benieuwd naar jullie input want wellicht zie ik iets over het hoofd.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2016 om 23:01

Hallo, onze speciale hosting pakketten bieden optimalisaties zoals PHP memcached (enkel bij Magento pakket), zlib buffering, realpath caches, bepaalde aanpassingen in het RAM geheugen, alsook is de PHP versie op een andere manier ingesteld. Er worden ook minder klanten gehost op deze servers. De databases worden extern gehost op snelle SSD schijven. Al deze zaken zorgen ervoor dat uw website sneller moet laden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Stefan Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2016 om 23:03

Aha bedankt. Want de hosting pakketten zijn allen shared begrijp ik hieruit? Behalve de Cloudbox

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2016 om 23:07

@Stefan Wijnen Dat klopt, de hosting pakketten zijn allen shared hosting.

Op een Cloudbox VPS deelt u de server niet met andere klanten. U kunt de volledige resources dan benutten voor uw eigen websites.