1. Boris Smekens Member

Certificate Authority Bundle

Topic geplaatst op: 26-04-2016 om 21:22

Ik heb een ssl certificaat gekocht op versio en ik wil dit installeren op mijn domein die ik op een andere site heb gekocht ik kan op mijn versio klantenpaneel mijn certificaten downloaden 3 bestanden in totaal. Maar wanneer ik de bedtanden upload op de site waar mijn domein gehost is en wil installeren krijg ik deze error.

error Certificate verification failed!
    The system did not find the Certificate Authority Bundle that matches this certificate.
    Contact “Trust Provider B.V.” to obtain the Certificate Authority Bundle for “Trust Provider B.V. DV SSL CA - G2”.

Er is een ding dat niet is ingevuld en dat is:
    Certificeringsinstantiebundel: (CABUNDLE)

Waar kan ik daaraan komen?

Mvg, Boris

2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-04-2016 om 21:31

U dient het certificaat te installeren en de root met de intermediate samen. Om wat voor systeem gaat het om waar u dit precies op wilt installeren Directadmin, Cpanel, NAS Synology etc. ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Boris Smekens Member
    Reactie geplaatst op: 26-04-2016 om 22:33

Cpanel. Ik heb alle 3 debestanden geupload maar bij 1 staat er installeren als ik daar op klik vraagt hij naar deinhoud van de andere bestanden die automatisch worden opgehaald alleen de laatste : Certificeringsinstantiebundel: (CABUNDLE) is niet automatisch ingevuld.

4. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-04-2016 om 23:11

Wellicht heeft u hier wat aan https://www.sslcertificaten.nl/support/WHM-CPanel/cPanel_11_-_Installeren_SSL_Certificaat .

Open het root en intermediate certificaat in een teksteditor, bijvoorbeeld Kladblok (niet Word). Kopieer en plak de gehele inhoud van het root certificaat en intermediate certificaat in de CA Bundle (CABUNDLE) tekstvak. Het moet er zo uitzien:

-----BEGIN CERTIFICATE-----
    << code rootcertificaat >>
    -----END CERTIFICATE-----
    -----BEGIN CERTIFICATE-----
    << code intermediate certificaat >>
    -----END CERTIFICATE-----

5. Boris Smekens Member
    Reactie geplaatst op: 26-04-2016 om 23:27

Bedankt! Mijn probleem was dat gewoon copieren niet werkte maar als ik het in kladblok opende in plaats van notepad++ en dan copierde werkte het wel. Dit is opgelost en mag gesloten worden.

6. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-04-2016 om 23:32

Fijn om te horen dat het nu wel werkt, geen dank.