1. Martine Vanderborght Member

Admin ruimte blokkeert mijn IP

Topic geplaatst op: 12-04-2016 om 18:52

Hallo Versio gebruikers,
    Als ik een bewerking wens uit te voeren zoals aanmaken, wijzigen van een artikel of module, dan wordt blijkbaar mijn IP adres geblokkeerd op de servers en dit naar aanleiding van een time-out.
    Heeft iemand dit probleem reeds ondervonden en wat kan er aan gedaan worden.
    Graag enige reactie

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-04-2016 om 19:13

Voor het opheffen van de blokkade voor uw ip adres mag u even contact opnemen via onze ticketlijn op pagina Uw helpdesk tickets via https://www.secure.versio.nl/c-tickets .

Maakt u gebruik van de standaard plugin/module om dit te wijzigen op uw website of heeft u hier een andere plugin voor gebruikt? Dit mag u eventueel ook in uw ticket vermelden om het daar verder op te lossen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Martine Vanderborght Member
    Reactie geplaatst op: 12-04-2016 om 20:42

Hallo Tom,

Heb de helpdesk reeds gecontacteerd, maar blijkbaar is er geen oplossing hiervoor. Men heeft mij aangeraden over te stappen naar een cloud server maar had graag dat de reeds betaalde bedragen voor mijn hosting pakket en domeinnamen verrekend werden.
    Ik heb zojuist terug geprobeerd vanop een andere locatie en heb hetzelfde probleem.
    Kan mijn Joomla pakket worden geupgraded.

Vond u dit antwoord nuttig?