1. Johan Porteman Member

Forward verliest domeinnaam in url

Topic geplaatst op: 14-02-2012 om 23:00

Ik registreerde de site www.huizeporteman.be bij versio en wou deze doen forwarden naar mijn gratis webspace bij mijn internetprovider nl http://users.skynet.be/fa473622/.

De forward naar mijn website lukt, maar ik slaag er niet in om deze mijn domeinnaam te doen behouden in het browservenster.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan instellen in het klantenpaneel?
    Want ik wordt er een beetje radeloos van.

Alvast bedankt

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-02-2012 om 04:13

Dag Johan, met de redirection optie zal je steeds het doeladres te zien krijgen. Wat je eventueel kan doen is er een hostingpakket bijnemen, je domein daaraan koppelen en je website uploaden. Dan is jouw probleem opgelost.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marc Compernolle Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2012 om 14:18

Beste Fabien. Ik heb een tweede domeinnaam gekoppeld aan mijn hosting bij Versio. Als ik redirection gebruik vb. www.tweede.be redirecten naar www.eerste.be/tweede dan verschijnt deze laatste url ipv. de ingegeven url? any ideas?

4. Marc Compernolle Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2012 om 14:34

Excuseer Fabien. Ik heb het antwoord al gevonden! In mijst haast zag ik niet dat er een nieuwe submap gemaakt werd voor mijn tweede domeinnaam (dus met een eigen public_html)...

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-02-2012 om 18:47

@Marc Fijn te horen dat het opgelost is! Idd elk domein dat je toevoegd krijgt zijn eigen mappenstructuur, en zo blijft het adres ook mooi zichtbaar in de adresbalk van je browser.