1. Petrus Josephus Grieten Member

Cloudbox +Direct admin

Topic geplaatst op: 21-03-2016 om 17:40

Hallo ik ben nieuw hier,
    Begrijp ik het goed dat je voor iedere cloudbox die je aanschaft een Direct Admin moet kopen.
    Maw, kun je een (1) Direct Admin licensie niet gebruiken voor alle cloudboxen die je koopt?

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-03-2016 om 18:09

U bent niet verplicht om voor elke cloudbox een directadmin licentie af te nemen, dit mag ook 1 losse cloudbox zijn.

Indien u meerdere cloudboxen op 1 directadmin licentie wilt gebruiken dan kunt u de huidige aangeschafte cloudbox upgraden met een extra box. Als u een cloudbox upgrade dan kunt u de huidige cloudbox sneller maken door er meer ram geheugen aan toe te voegen of een processor.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Petrus Josephus Grieten Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2016 om 21:26

Dank Tom,

Ik heb nooit met cloudbox of met Direct admin gewerkt.
    Wel met WHM and resellers CP panel

Als ik jou goed begrijp kan ik bijvoorbeeld 10 cloudboxes kopen en een Direct admin

Maar kan ik dan ook DA gebruiken voor alle 10 cloudboxen.

Eigenlijk heb ik geen idee hoe ik met dat moet voorstellen.

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-03-2016 om 22:29

U kunt bij ons losse cloudboxen aanschaffen, hierop mag u een directadmin licentie voor aanschaffen en kunt u dan alleen voor de huidige cloudbox die u dat moment aanschaft gebruiken.

Een andere optie is dat u 1 cloudbox aanschaft met directadmin licentie, mocht de snelheid van uw huidige cloudbox/VM niet bevallen dan kunt u de cloudbox upgraden met een extra box. Deze box geeft u dan 1.024 MB ram geheugen, 100 GB Harde Schijf, 1 CPU Core, 2.000 GB Dataverkeer, 30 GB Externe Back-up Ruimte, 1 IPv4 adres, 100 mbps netwerk extra.

U kunt ook kiezen voor een supportplan licentie, dan hoeft u geen Directadmin licentie aan te schaffen maar mag u gratis gebruik maken van Directadmin dankzij de supportplan. Met een supportplan zetten wij uw cloudbox binnen 24 uur op en kunt u gelijk de websites online zetten op uw eigen server.