1. marcburst Member

Aanvullingen Sitebuilder noodzakelijk

Topic geplaatst op: 15-03-2016 om 11:40

Op dit moment bouw ik een webshop met de Sitebuilder. Voor zover ik er niet overheen heb gekeken ben ik gestuit op de volgende beperkingen/omissies:

- Voor de klant is het niet mogelijk een afwijkend bezorgadres op te geven
    - Er is een pagina Belastingen en verzendkosten. Beter zou het zijn hier een keuzepagina van te maken. Nu leidt deze pagina tot een extra klik tijdens het bestelproces.
    - In plaats van aantal staat er nu Qua (quantity)
    - Belasting moet zijn BTW
    - Ga naar checkout (is half Nederlands, half Engels). Beter zou zijn: Afrekenen
    - Bij een IDEAL betaling staat Mollie aangegeven. Vrijwel niemand weet wat Mollie is. Beter is het om hier IDEAL te vermelden
    - Voor een webshop met enkele producten zou de product zoekoptie een keuzeknop moeten zijn.

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-03-2016 om 15:52

Hoi Marc,

- Voor de klant is het niet mogelijk een afwijkend bezorgadres op te geven

Klopt. Ik zal dit op todo zetten van de developers.

- Er is een pagina Belastingen en verzendkosten. Beter zou het zijn hier een keuzepagina van te maken. Nu leidt deze pagina tot een extra klik tijdens het bestelproces.

Genoteerd!

- In plaats van aantal staat er nu Qua (quantity)

Waar staat dit? Tijdens het bestelproces zie ik wel 'Hoeveelheid' staan.

- Belasting moet zijn BTW

Genoteerd!

- Ga naar checkout (is half Nederlands, half Engels). Beter zou zijn: Afrekenen

Op todo gezet.

- Bij een IDEAL betaling staat Mollie aangegeven. Vrijwel niemand weet wat Mollie is. Beter is het om hier IDEAL te vermelden

Een idee is om alleen Mollie als betaalmethode aan te bieden. Dan sla je deze pagina over en kom je direct op de betaalpagina van Mollie, waar de klant vervolgens de keuze heeft uit alle Mollie betalingsmethodes.

- Voor een webshop met enkele producten zou de product zoekoptie een keuzeknop moeten zijn.

Op todo gezet!

Heel erg bedankt voor je feedback, we gaan ermee aan de slag!

Vond u dit antwoord nuttig?