1. Marcel Schonewille Member

Sitebuilder Beperkt

Topic geplaatst op: 27-01-2016 om 10:30

Mijn topic werd net prive gemaakt, ik geloof dat versio niet wilt dat andere mensen dit lezen!

beste mensen ik ben momenteel bezig met sitebuilder maar loop tegen veel problemen aan

de contact pagina form kleuren kunnen niet aan gepast worden deze blijven zwart
    je kunt geen inputs bijvooegen
    een slideshow als header kan niet worden gebruikt
    widgets kunnen maar op een aantal plaatsen word toegevoegd een copyright onder aan de pagina toevoegen werkt al niet

ik vind dat deze sitebuilder echt maar beperkte mogelijkheden heeft

2. Ad Van Den Broek Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2016 om 13:53

@Marcel
    De basis is niet verkeerd.
    En ja ik herken enkele van de door jou genoemde beperkingen.
    (feitelijk kun je vandaag niet eens een website maken die voldoet aan de wettelijke min. eisen (approval cookie-law; links op homepage-footer naar contactinfo en alg.voorwaarden en een "Ja, ik ga betaalverplichting aan"-knop in bestel/order-proces).
    Toch zouden de grootste beperkingen snel op te lossen moeten zijn:
    - een Menu-widget waarmee je extra navigatie-menu's kunt toevoegen zou veel helpen
    - en als dan op de templates meer plaats zou zijn voor widgets
    dan is veel al snel zelf op te lossen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-01-2016 om 18:37

Hoi Marcel,

We doen graag iets met je feedback.

> de contact pagina form kleuren kunnen niet aan gepast worden deze blijven zwart

Je kunt dit wijzigen Stijl -> Kleuren. Indien dit bij jou niet lukt, kan je zeggen van welke template je gebruik maakt?

> je kunt geen inputs bijvooegen

Je kunt bij een contact formulier inderdaad geen extra inputs toevoegen. Ik zal kijken of de developers dit al hebben opgenomen in de lijst met mogelijkheden die gerealiseerd dienen te worden.

> een slideshow als header kan niet worden gebruikt

Dit zou in principe gewoon mogelijk moeten zijn, maar is ook afhankelijk van het design dat je hebt gekozen.

> widgets kunnen maar op een aantal plaatsen word toegevoegd een copyright onder aan de pagina toevoegen werkt al niet

Dat klopt, ook dit is afhankelijk van het design dat je hebt gekozen. Ik zal in ieder geval vragen of het mogelijk is om dit uit te breiden naar meerdere gebieden in een design.

4. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-01-2016 om 19:02

@Ad

Een checkbox om akkoord te gaan met de Alg. Voorw. tijdens het bestelproces en onderaan de website een link naar de Alg. Voorw. is inderdaad belangrijk voor webshops. Ik zal dit sturen naar de developers.

> - en als dan op de templates meer plaats zou zijn voor widgets

Dit zou inderdaad ook veel helpen, ben ik met je mee. Ik zal kijken hoe dit mogelijk te maken is.

5. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-01-2016 om 13:20

Advanced forms functionaliteit is nu ingebouwd in de Sitebuilder. Probeer het uit en laat mij weten wat je er van vindt!

6. Marcel Schonewille Member
    Reactie geplaatst op: 29-01-2016 om 13:40

Advanced form werkt uitstekend!

ik blij, klant blij :D

7. Kevin van Leeuwen Member
    Reactie geplaatst op: 01-02-2016 om 19:58

Ik heb nog wat tips / wensen:
    - Gastenboek
    - Forum
    - Meerdere domeinnamen koppelen middels een CNAME ipv een doorverwijzing aan een sitebuilder site :)
    - Statistieken
    - Nieuwsbrief module
    - Poll
    - Beveiligd gedeelte
    - Projectenmodule om projecten kwijt te kunnen.

Kunnen jullie hier iets mee?

8. Raymond Boogaarts Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2016 om 07:08

Ook is het niet mogelijk een SSL-certificaat te installeren wanneer je Site Builder gebruikt. kom op Versio jullie bieden beiden aan en dan kan het niet.

9. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-04-2016 om 11:24

Hallo,

Het is inderdaad niet mogelijk ssl te installeren op de sitebuilder, alleen in combinatie met een hosting/reseller pakket.

10. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-04-2016 om 11:25

Er wordt overigens wel gewerkt aan de mogelijkheid om SSL aan te zetten op een website die gebouwd is met de Sitebuilder.