1. Samir EL AZZOUZI Member

Weebly website linken aan mijn domeinnaa

Topic geplaatst op: 23-01-2016 om 21:48

hallo iemand ervaring met weebly koppeling naar mijn domeinnaam www.snoepdepot.be

naar het schint is het poepsimpel althans volgense weebly

I made a website using Weebly and need to point my domain to their servers. Can you set this up or walk me through the process of making these changes? I need to change my A-Records for both "www" and my root domain. That's one record for www.mydomain.com pointing to 199.34.228.59. And one record for mydomain.com also pointing to 199.34.228.59.

If you need more info on these changes, please see:

http://hc.weebly.com/hc/en-us/articles/201372693-How-to-Use-a-Domain-You-Purchased-Elsewhere

Note that I want to keep using you as my domain registrar. I am not requesting a transfer and do not have new name servers to provide you.

Thanks!

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-01-2016 om 22:43

Hallo, ik heb het bij deze ingesteld voor u. Binnen 4 à 8 uur zal de website via Weebly opgevraagd kunnen worden.

De e-mail DNS records zijn ingesteld naar uw hosting pakket op server 170 bij ons. U kunt de e-mail adressen aanmaken op dat hosting pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Samir EL AZZOUZI Member
    Reactie geplaatst op: 23-01-2016 om 23:12

Vet staat al online nog voor ik het wist ;-) dank voor de snelle service!!!

4. Matthias Wauters Member
    Reactie geplaatst op: 14-09-2016 om 20:57

Heb ook hetzelfde probleem

Hallo, ik heb bij jullie het domein www.fotoscanner.be gekocht. Ik heb mijn website op Weebly.com gebouwd. Ik zou graag willen dat jullie mijn domein verwijzen naar het volgende IP-adres: 199.34.228.65

Daarvoor moeten de A-records van mijn domein worden aangepast. Ik vraag u niet om mijn domein over te zetten of om te leiden, of om mijn naamservers te wijzigen. Ik wil u graag houden als registrar. Ga voor meer informatie naar kb.weebly.com/domain-registrar.html