1. Maarten Member

Backup\\restore website via Bahasite

Topic geplaatst op: 09-01-2016 om 08:34

Ik maak gebruik van de bahasite module. Nu is de website online gezet maar zou graag willen weten hoe ik een backup kan maken en of hoe ik deze kan terug zetten als iets helemaal fout gaat. in het menu van de bahasite kan ik niks terug vinden en via directadmin en ftp zie ik de files niet onder het domein staan.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-01-2016 om 12:22

Hallo, backups maken is nog niet mogelijk. We kijken momenteel met hen na of dit kan toegevoegd worden aan de sitebuilder.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2016 om 18:30

Hallo Maarten,

Op dit moment is het niet mogelijk om back-ups te maken. Of dit in toekomstige versies wel mogelijk wordt is nog niet duidelijk. Wel is het zo dat als je bij het wijzigen een verkeerde aanpassing maakt, je kan klikken op 'Undo' of 'Ongedaan maken' om de wijziging ongedaan te maken.

4. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2016 om 18:50

Oké, helder. Ik neem aan dat jullie/de leverancier wel een Back-up maken van de omgeving dat bij een calamiteit (niet door menselijk handelen) een restore uitgevoerd kan worden. Klant van mij wil dat graag weten en toekomstige klanten kan ik dat dan ook doorgeven .

5. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-01-2016 om 18:53

Er worden inderdaad back-ups gemaakt door ons (voor calamiteiten/crashes), maar het is dus (nog) niet mogelijk om deze back-ups voor enkele gebruikers terug te zetten.

6. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2016 om 18:57

Dat snap ik helemaal. Dank voor de snelle reactie en kan ik mijn klanten gerustellen.

7. silenroc Member
    Reactie geplaatst op: 15-04-2016 om 09:40

L.s.
    Komen er wel back-ups die ook zelf kunt terug zetten?

, want anders heb je veel werk al het fout gaat of als je foto's per ongeluk weggooit wat niet de bedoeling was.

8. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-04-2016 om 11:12

Hallo,

Daar is helaas nog niets over bekend. Als wij deze optie al gaan implementeren, zal dit niet op korte termijn zijn.

9. silenroc Member
    Reactie geplaatst op: 15-04-2016 om 12:44

Hallo Justin,

Dat is dan toch een gemis, voor diegene die een website bouwt, zelf in wordpress kun het opslaan op de computer