1. Steven Geens Member

Site zichtbaar maken op zoekmachines

Topic geplaatst op: 07-01-2016 om 17:33

hallo,
    ik probeer mijn site op google te krijgen via search console van google.
    Google vraagt hier van een html te plaatsen in je domein om te kunnen verifieren.
    Deze heb ik in de public html map geplaatst via ftp van mijn domein maar google kan deze niet vinden.
    Heeft er iemand tips hierover, of wat doe ik verkeer?

mvg

2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-01-2016 om 18:36

U dient dit via de mappen domains -> uwdomein.nl -> public_html in de map public_html te zetten, waarschijnlijk heeft u het gelijk via de eerste public_html map ge-upload wat gelinkt is aan een ander domein van u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Steven Geens Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2016 om 18:44

Bedankt voor je reactie Tom,
    maar ik heb deze op de wijze zoals u beschijft geupload.
    Toch werkt dit niet. Ik zie dat u een medewerker bent van versio, kan u misschien eens bekijken wat er mis loopt?
    Het betrefd het domein http://gbota.be (/google498579002aaf7a15.html)

mvg

4. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-01-2016 om 19:11

Dit heb ik verder met u besproken per chat en ingesteld.

5. Charlotte Reynders Member
    Reactie geplaatst op: 01-01-2017 om 22:19

Dag Tom, ik probeer al een viertal dagen mijn domain te verifieren op de google g suite site.
    Ik via directadmin al een txt, en een cname toegevoegd. dit zonder resultaat.
    ik heb support van google gekregen maar het is niet gelukt.
    het gaat om het domein apotheekreynders.be heb al een metatag toegevoegd alsook een html file afkomstig van de google setup site. laat ons zeggen dat ik alle methodes heb gedaan, echter blijft google de data niet terugvinden om mij te gaan verifieren als site owner. kan u me verder helpen aub?

6. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-01-2017 om 22:23

@Charlotte Reynders Kunt u even contact opnemen via support@versio.nl en het domein vermelden samen met het CNAME record en de meta tag? Dan kijken we dit voor u na.