1. Gratis Member

Dagelijkse back-up

Topic geplaatst op: 11-02-2012 om 17:37

Beste,

Graag zou ik automatische dagelijkse back-up activeren, alleen heb dit niet kunnen vinden?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 21:48

Dit is helaas niet mogelijk. U kan wel een kijkje nemen in dit topic: https://www.secure.versio.nl/topic.php?id=480 waar onderaan ook een link staat die uw mss op weg kan helpen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gratis Member
    Reactie geplaatst op: 12-02-2012 om 20:04

Er word wel aangegeven in het pakket dat er een Dagelijkse back-up beschikbaar is?

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-02-2012 om 02:29

@Gratis Dat klopt, er worden dagelijks backups gemaakt van alle accounts (door Versio). U kan bovendien zelf backups maken via DirectAdmin. Echter zijn "automatische backups" via cronjob niet mogelijk.

5. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 13-02-2012 om 09:18

Als je zelf de backup wil beheren koop je nog een webhosting pakketje bij Versio waarop je je backups zet.

Via cronjob gaat dat niet met enkel een webhosting pakket. Wel bij een Reseller hosting pakket.

6. Edgar Petrauskas Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2012 om 09:31

Graag zou ik wat meer willen weten over deze dagelijkse back-up, wat houdt deze in en hoelang worden de backups bewaard?

7. tvdsluijs Member
    Reactie geplaatst op: 06-07-2012 om 22:15

Ik zou ook graag weten wat de dagelijkse back-up inhoudt. Hoe lang worden ze bewaard? En wordt het per account gebackupt of per gehele server?

8. Marco Boers Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2013 om 23:23

Ik had hetzelfde probleem.

Ik heb een scriptje gemaakt dat via de cronjob aangeroepen wordt en via de API een backuptaak in de wachtrij zet.

Heb je reseller of webhosting? Stuur even een mailtje naar marcoboers@webcatchers.nl en dan kan ik je de cron regel en het php bestandje sturen ;)